2010 m. liepos 30 d., penktadienis

Sankt Peterburgas ir mano gimtadienis

Ryte išvažiavome iš Estijos. Sustojome prasivaikščioti jau Rusijoje, degalinėje.
Rytinė mankštelė

Vertingų detalių paieška?
Sulipus į autobusą ir pajudėjus link Sankt Peterburgo, choristai mane pasveikino gimtadienio progą. 
Galiausiai atvažiavome į hostelį, kuriame gyvenome, viso festivalio metu.
P.S. Sankt Peterburge liepos 30 – rugpjūčio 4 dienomis vyko VIII tarptautinis chorų festivalis “Pojuščyj mir” (“Dainuojantis pasaulis”).
Užkandę, po truputi rengėmės, repetavome. Dideliam mano džiaugsmui, Peterburge viešėjo mano vaikinas tad tą pačią dieną susitikome mūsų hostelyje ir kartu keliavome į festivalio atidarymo vietą.   
Jau pirmąją dieną, pasirodėme su choru  Šv.Petro bažnyčioje.
Padainavę, sėdome paklausyti kitų. Kiek vėliau išėjome su Gariu atšvęsti . Pirmiausia nuėjome į ale blyninę, kadangi esu didelė blynų mėgėja. Vėliau užėjome į centrinį knygyną, kur Gari's man nupirko žemėlapį, kad nepasiklysčiau dideliame mieste ir keliavome į vieną iš miesto parkelių. O vėliau važiavome metro į  "Maskvos pergalės parką" .Deja, mano nusivylimui, Peterburgo metro ne tokie puošnūs kaip Maskvos, bet leistis eskalatoriumi tenka taip pat  ilgai.
  Pasėdėję parke, keliavome link hostelio, kuris buvo gana netoli. Atsisveikinus su Gariu, po keliui sutikau choristus, kurie ruošėsi eiti į rajono kabaką :D Prisijungiau. Niekaip negalėjome išsirinkti į kurį barą eiti ir ar apskritai eiti , gal geriau prisipirkti gėrimų ir grįžt į hostelį? Visgi nuėjome į vieną iš barų į kurį įžengę pajutom smalsius baro darbuotojų ir matyt pastovių klientų žvilgsnius. Kolektyvas užsisakė alaus, o aš tradiciškai apelsinų sulčių . Pasėdėję, grįžome į hostelį ilsėtis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą