2011 m. rugpjūčio 26 d., penktadienis

Belgija. Antra diena Briuselyje

Atsikėlėme anksti ryte, nes buvome suplanavę per dieną  pamatyti kuo daugiau, nors už lango buvo apsiniaukę ir lijo. Boria važiavo į darbą tad pamėtėjo mus ligi centro. Planavome pamatyti centro aikštę tad reikėjo pavažiuoti autobusu.
 Atvažiavus, užėjome į kavinuke ant kampo kur buvo prekiaujama belgų vafliais. Garis atsisakė tad aš valgiau viena . Pasiėmiau vaflį su šokoladu ir  bananais ir visa išsimozojau. Gerai, kad lijo, apsipaišius veidą šokoladu galėjau lengvai nuplauti tą šedevrą lietaus lašais.

 Lauke pradėjo lyti tad teko išsitraukti skietį ir pradėjom ieškoti garsiojo besišlapinančio berniuko .Mūsų išmanusis navigacinis įrenginys rodė, kad mes jį jau praėjome . Tad sustabdėm paneles, kurios pasakė eiti ta pačia gatve atgal. Ir štai, iš tolo pamatėm krūva turistų ir skulpturėlę. Aš visada maniau, kad ji daug didesnė. Pasirodo ne. Nieko keisto, kad mes jos nepastebėjome, juolab, kad įsprausta gatvelės kampe.
Apėję centrą ėjome į jau lankytą restoraną. Kadangi aš jau buvau papusryčiavus (jei dar prisimenat mano rytinį vaflį..) tai Garis valgė vienas. Atsiputę, keliavome toliau. Sekantis objektas -Atomas.(Atomium)
Atomas ir vaizdas iš jo.
Ale paroda
Išėję iš Atomo, nusprendėme nueiti į mini Europą, kuri buvo netoliese.

Ar nepastebėjote nieko pažįstamo?
Apėję visą Europą, ėjome pasivaikščioti po miestą.
Kelionė užsibaigė miesto centre, pietumis
---------> Vaizdas pro kambario langą

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą