2009 m. liepos 20 d., pirmadienis

Vokietija: Noišvanšteinas

Iš Rotenburgo keliavome  į miestą, sunkiu pavadinimu. Jau artėjant prie miesto, supratau, kad man čia patiks. Bet dar labiau nustebau, kai pamačiau Noišvanšteino pilį ir pagalvojau,- Ar kartais tai ne tą pati pilis, kuri pavaizduota mano puzzle dėlionėje, kurios deja nesudėliojau.
Išlipus iš autobusu, mane viena iš chorisčių nupaveikslavo prie kitos pilies.
Kadangi "pasakų pilis" gan aukštai, kad ją pasiekti,  prireikia turbūt apie 15-20min .Didžioji dalis turistų, pirmiausia apsilanko pas nykštukus. :D

Bet mane kojos nunešė priešingon pusėn
Turbūt būčiau galėjus čia prastovėti visą skirtą ekskursijai laiką. bet.. teko keliauti link pilies.
Viskas būtų daug paprasčiau jei būtų nutiestas tiesus kelias, bet tokiu atveju tai nebūtų kelias į pasakų pilį. Tad keliavome vingiuotu keliuku

Vaizdas kiek palypėjus aukštyn
Štai pilis ir tūkstantis turistų, gadinančių man kadrus :D
Pasiekę tikslą, keliavome kitu keliuku ir priėjome tiltą ,nuo kurio, pilį pamatėme kitu kampu
 O aš kaip aukščio "fanatikė", stengiausi nežiūrėti žemyn, fotoaparatas už mane tai padarė :D
 
Gavusi adrenalino dozę, nusprendžiau keliauti link autobuso.

Mūsų laukė kelionė į Oberammergau- paveikslų miestą.

1 komentaras:

  1. Regis buvo smagi kelione! Mastom ir mes kazka vasarop aplankyt is Europos tasku. Maciau lektuvu bilietai i Frankfurta dabar neblogom kainom, tai galbut nugvelbsim keleta objektu is jusu:)

    AtsakytiPanaikinti