2008 m. liepos 29 d., antradienis

Albanija: sostinė Tirana

Apie pietus atsisveikinom su Ani šeima ir iškeliavome į Tiranos centrą. Kaip visada buvo neįtikėtinai karšta, vidutinė temperatūra sieke +25 °C. Suprantama žmonių tokiu metu buvo nedaug.
   Štai priėjome Skanderbego aikštę ir aš ėmiau pyškinti fotoaparatu stovinčius objektus, vis skirtingais rakursais.
Nacionalinis istorijos muziejus
Operos ir baleto teatras
Jonis sakė, kad operas rodo retai. Bet taip ir nepaklausiau ar jis nors kartą buvo nuėjęs.
Greičiausiai klasikinė muzika neturi didelės paklausos Albanijoje, todėl operos rodomos 3-5 per mėsnesį ir vėliau statomos naujos.Beje įdomus ir gal nevisiems žinomas faktas, kad čia gimė albanų sopranas ir aktorė  Inva Mula įgarsinusi mėlyną būtybę Diva Plavalaguna iš filmo "Penktasis elementas".
Parkelis
Mečetė ir galima sakyti nacionalinės mašinos -Mercedes
Kol galutinai neiškepėme nuėjome į kavinę išgert šaltų sulčių. Šalia stovėjo  šis fontanas.
 Čia mūsų kelionė nesibaigė. Kiek pailsę keliavome toliau.

Katalikų bažnyčia
 Pirmojo darbo partijos sekretoriaus Enver Hoxhavė muziejus, vėliau tapęs tv kanalo būstine, kultūros-parodų centru, o greitu metu gali būti nugriautas ir pastatytas naujas parlamento pastatas
Vėliau pasukome link Tiranos universiteto, kuris šalia Didžiojo parko(The Tirana Park on the Artificial Lake or the Big Park of Tirana). Bevaikščiodami po parką pamatėme Tiranos amfiteatrą.
 Po keliui užėjome į kavinę atsivėsinti, o grįžę prie Tiranos universiteto nuėjome į kavinę panašią į MacDonald'ą ir užsisakėm didelę picą bei šaltų gėrimų. Kadangi pasivaikščiojimas po Tiraną  išsekino grįžome į Durres'ą.