2012 m. rugpjūčio 6 d., pirmadienis

Izmailovo kremlius

Kadangi praeitą kartą neradome Izmailovo kremliaus, nusprendėme paskutinę dieną Maskvoje skirti pasivaikščiojimui po šią pilaitę. Aš tiksliai nežinojau kas tai per vieta, tiesiog internete pamačiau nuotraukas ir panorau pamatyti. Įėjus vidun, pamatėme, kad žmonių beveik nėra, matyt lankomasi savaitgaliais. Vidinėje kremliaus teritorijoje stovėjo dailūs mediniai pastatai. Apėjus pusę teritorijos, sargybinis pamatęs, kad fotografuoju, paklausė ar turiu leidimą, atsakiau, kad ne, bet greitai išsiaiškinom, kad galiu jį įsigyti Degtinės muziejuje. Nuėjus ten, teko kelias minutes pastovėti ir palaukti kol kas nors ateis ir aptarnuas mus. Sulaukę sumokėjom 70 rublių  ir grįžome laukan. Nepraėjo ir 10 minučių, kai prie manęs priėjo kitas apsauginis, pasakęs, kad čia negalima fotografuoti, man atsakius, kad turiu leidimą jis pradėjo gilintis kur įsigjau ir gal teikčiausi jį parodyti, ką aš suprantama ir padariau. Pamatęs leidimą,  patenkintas nuėjo savais keliais. Apėję ratą aplink kremlių, ėjome link išėjimo per turgelį, kuriame išskyrus prekeivius ir mus daugiau nieko ir nebuvo.
 Iš Izmaliovo kremliaus pasukome į parką, kuriame jau lankėmės, tačiau šįkart pamatėme kitą parko dalį, civilizuotesnę. Man ypač patiko alėja, kurioje stuksojo aukšti didingi medžiai. Ilgai vaikščioję galiausiai priėjome savo namų gatvę, tiesą šįkart išlindome gerokai toliau namų, bet šiaip ar taip nebereikėjo važiuoti nei metro, nei troleibusu.

Rogės
Turgavietė
<----365 pretekstų išgerti (užrašytos įvairios šventės, svarbūs įvykiai)
Marškinėliai
Alėja----->

Grįžę namo, ilsėjomės, nes laukė ilgas kelias į oro uostą- šiandien turėjome išskristi į Sankt Peterburgą. Atsisveikinę su Ole, keliavome į miesto centrą. Į oro uostą buvom nusprendę važiuoti autobusu, bet nežinojome kur rasti autobusų stotį. Kaip visada nė vienas iš penkių sustabdytų žmonių nesugebėjo pasakyti kur rasti autobusą, kuris važiuotų į oro uostą , o prie traukinių stoties stovėjęs siauraakis darbininkas savo laužyta rusų kalba apskritai mažai ką galėjo pasakyti. Tad mano kantrybė trūko, nesiruošiau važinėti visą dieną su lagaminais pirmyn atgal ir pasakiau, kad važiuosim traukiniu. Tad nusipirkome bilietus ir išvažiavome aeroexpress traukiniu. Negaliu sakyti, kad greitai atvažiavome, bet į lėktuvą spėjome, o tai svarbiausia.